3,714. hét :)

 2012.03.23. 14:14

Lassan egy hónap telt el.. Eszembe jut erről egy nóta: "Oly távol vagy tőlem, és mégis közel"... A 70 nap még mindig olyan messzinek tűnik, amikor a nemevésről van szó, de olyan közelinek, amikor a produktumra gondolok...

Szóval akkor gyors helyzetjelentés.

A nemevés még mindig nem jól megy, és ahogy telik az idő, annál jobban rájövök, hogy igencsak nagyvonalú voltam én azzal az 1500 kalóriával.. De még az 1300-1400-el is, amit mostanában tolok. Az 1200-nek kéne a nagyon maxnak lenni, amit még megengedhetek magamnak, hogy valami látványos eredmény is legyen. De a túl kevés kalóriától is fosok, mert a jojózást nagyon el akarom kerülni... Szóval be kéne lőni valami optimumot, ami jelenleg under construction. Igen nagyvonalú vagyok még a zsírokkal szemben is, bár a gomolyából csak néha eszek fél szeleteket, de az orális fixációmat (:)) kielégítendő, elő szoktak kerülni bizonyos magvak, amit tudunk h egészségügyi szempontból igen előnyösek, de lefogyni nem fogok tőlük.. Sőt, elvileg visszafogják az egész folyamatot.. Na ennek tudatában asszem leállok velük... Táplálkozási tanácsadóm további javaslata, hogy ha már mindenáron fixálódni akarok, akkor rágjak répát (rossz az, aki rosszra gondol! :D), és mivel semmi bajom a répával, meg is fogadtam a tanácsát. Sikerült is kiválasztanom egy méretes példányt, és miután lehúztam róla a bőrt, jól .... Lereszeltem! :D
Na ezt asszem nem árt kifejteni bővebben is :)
Mivel rejtett főzőzseni vagyok, kiötlött a fejemből egy kurvajó gondolat, hogy csináljunk salátát! És persze kurva jó is lett :) Tök egyszerű, és mégis finom. Persze a receptet csak fogyókúrázoknak ajánlom, meg nőknek. :) Szóval végy egy kis fej jégsalátát, aprítsd fel, reszelj bele egy nagyobb répát, keverd össze (milyen váratlan fordulat), és önts rá egy doboz befűszerezett natúr joghurtot. A fűszerezést nem kell túlzásba vinni, én kis sót, borsot, meg őrölt köményt tettem bele. És a végeredmény összesen 180 kalória lesz, de mennyiségre viszont teljesen jó, telít, vacsorára pont ideális. Nyami-nyami :)

A mozgás terén egyre jobb hírekkel tudok szolgálni, most hogy itt a jó idő, nyakunkba vettük a közeli futópályát, és jelentem, a rekord 3,2 km! A kezdeti 1-hez képest elég nagy teljesítmény, valljuk be :) Bár nem száguldoztunk, de akkoris :) Büszke vagyok magunkra :) Mondjuk az első alkalom után, amikor még "csak" 2,2 km-t tudtunk menni, elmentem másnap kondizni, na azt a szenvedést amit a futópadon levágtam.. Még az 1 km is alig ment.. Most nem a tüdőm nem bírta, hanem a lábam.. Masszív izomláz jött ki rajta. De valahol mindent el kell kezdeni.. A 2. pályás alkalom után már nem volt izomláz, ma megyek terembe, kíváncsi leszek mit fogok tudni produkálni a futópadon. Bár túlzásba nem akarom vinni, mert vasárnap RUNTILT!!! Kell az enerdzsi :) Mert az ugye 5 km, amitől még mindig messze állunk, de meg fogjuk csinálni, mert faszagyerekek vagyunk! Ennyi :) És ráadásul vasárnap Nívea fitness nap is lesz, amit szintén nem lehet kihagyni, szóval délelőtt ugrálás, délután futás, mindez az egyetlen szabadnapomon.. Éljen a sport! :D

Hát valahogy így állunk most, hétfőn hónapforduló, úgyhogy megpróbálok produkálni valami tetszetős fotósorozatot a kb ugyanúgy kinéző testemről (majd jól behúzom a hasam :D), meg jó sok számot, amiben szintén nem lesz túl nagy cséndzs, de azért megpróbálom összekapni magam addigra :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://borsikarocks.blog.hu/api/trackback/id/tr444335113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása