About my supportive background

 2012.04.04. 09:08

Tegnap hazamentem, és az alábbi párbeszéd zajlott anyám és köztem:

A: Vettem szalonnát, egyél.
B: Nem ehetek szalonnát, diétázom.
A: De ez abált, ez finom.
B: ...

Aztán persze kifejtettem neki, hogy az egy dolog hogy mi finom, kb semmit nem ehetek ami finom...

Aztán mielőtt elindultam:

B: Ugye hogy látszik, hogy fogytam??
A: Hááát... (tanácstalan fej)
B: Erre a kérdésre azt kell válaszolni, hogy igen!
A: Igen!

Mondom köszi :)

De a másik oldal se jobb, a kedves párom ugyanis hízókúrán van, és a legfaszább édességekkel van körülvéve, ami nem is lenne baj, ha megenné (lehetőleg úgy hogy ne lássam), aztán elpakolná. De nem, ott van végig a szemem előtt a drog, és álljam meg hogy ne nyúljak bele főleg amikor senki se látja... De megállom, mert fasza gyerek vagyok, és magam előtt nem akarok beégni főleg... De amikor meglátom, rám jön a kívánás, és úgy is eszek valamit, amit lehet, de ami nélkül még éppenséggel meglettem volna..

De összességében jól állok, pedig kezdek egyre kompromisszumosabb kajákat enni, de úgy látszik így is működik, sőt! Újabban tömör homemade barna kenyéren és gyümölcsrizsen (!) élek, és reggel 61.3 kg voltam! (Tegnap reggel 61.9...) Ezt hogy csináltam, nemtom, de felettébb örülnék ha tartható lenne a gyümölcsrizs kúra :D Amúgy nyugi, módosítottam egy "kicsit" a recepten, barna rizsből és 0 kalóriás eritritből (természetes édesítő) csináltam (de még így is csak alig édes), szóval tök kevés kalória van benne (63,5 kcal/100 g). De persze ebből se lehet teleenni magam. De mostanában 1200-1300 kalória körül jön ki egy nap. Azt akarom elérni, hogy úgy tudjak fogyni, hogy közben nem éhezek, mert az idegeim újabban nem nagyon tolerálják a minimál kosztot. De ha ezt az ütemet sikerülne fenntartani (ami túl szép lenne hogy igaz legyen, na meg el is fogynék a végére), nem sokáig kéne éhezni az tuti :)

De basszus, mikor voltam én ennyi utoljára??? 14 éves koromban kb...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://borsikarocks.blog.hu/api/trackback/id/tr534362655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dajen 2012.04.06. 10:22:19

Nagymamám és köztem a következő párbeszéd zajlott le:

Mama: Ilyen sok csirkét eszel?
Én: Igen Mama, Neked is ezt kéne, ez fehérje, nem pedig a sok szénhidrátot.
Mama: Nem eszem én sokat. Eddig is csak 4 zsemlét ettem egész nap. (délután 2 óra volt)
Én: Igen, és pont ez a baj. Egyél csirkét, húsokat az fehérje.
Mama: Jó akkor eszek majd hozzá szalonnát is.

:))))

!Borsika 2012.04.06. 11:31:49

@Dajen: Ehh :D
Amúgy tényleg nagyon nincsenek tisztában a dolgokkal, az öregektől mondjuk már nem is nagyon lehet elvárni, de anyám elvileg felvilágosult, csinálja a paleós diétát meg minden, bár ő meg úgy van vele, hogy minden, amit szendigábor megenged, az csak jó lehet, így a szalonna is.. :)
De amúgy tényleg jobban járna mamád ha szalonnával enné a zsemlét, az még mindig egészségesebb mint a zsemle magában.. Ő meg gondolom lefogyni már nem akar :)

Dajen 2012.04.08. 14:17:11

@!Borsika: Kéne neki, mert cukorbeteg. De tanulékony, mert múltkor már azt mondta egy barátosnéjának a telefonba, mikor arról beszéltek, hogy valaki lefogyott: "Mond meg neki, hogy tartsa meg, ne szedje vissza. Ne egyen sok szénhidrátot. Mondom én, aki most evett meg 3 fánkot." - de már tanulékony, legalább tudja, hogy a sok szénhidrát nem jó. :)))) Azt hittem lefordulok a székről mikor ennek fültanúja voltam. :) Cukik ezek az idősek. :)

!Borsika 2012.04.08. 21:28:51

@Dajen: :)))
Ha cukorbeteg akkor meg nem a lefogyás miatt kéne hanyagolnia a szénhidrátot.. De az öregek nem tudják megérteni h a cukor rossz is lehet.. Az én nagyanyám is hülyének néz minket a paleó meg fogyókúra meg akármi miatt.. Neki amúgyis az a mottója h csúnya a sovány ember :) Meg az az egészséges akin van mit fogni.. :)
süti beállítások módosítása