mik vannak...

 2012.03.30. 12:30

Éppen diétás főzőtudásom fejlesztése ügyében böngésztem a netet, és mi az amit a gugli rögtön kihozott? Ez:

http://www.femina.hu/fogyokura/100_legjobb_karcsusito_recept_7

És itt mi rögtön az első recept? Krumpli!!!
Tejföllel meg margarinnal... Így az a kis pulykahús olyan mintha csak dísznek lenne ott...
Na hát aki ezt eszi és lefogy annak személyesen szeretnék gratulálni.. Bence is tuti padlót fogna ha meglátná :)
Ez a recept kb. olyan, mintha nagy megnyugvással salátát ennél, és büszke lennél magadra hogy milyen fasza gyerek vagy, csak így mellesleg rátennél egy kis cukros-majonézes öntetkét, hogy jobban csússzon... Ez a szarnak egy hatalmas nagy pofon kategória.
És mindez a femina.hu-n, ami az egyik legnépszerűbb női oldal. Csoda, hogy nem fogynak le a nők? Alapvető tévedések vannak a diétázással kapcsolatban, aztán meg csodálkoznak ha nincs eredmény.

Végül is ha jól belegondolunk, a mai világban ezt szoktuk meg, minden elérhető, nem kell igazán semmiért se tenni, minden az ölünkbe pottyan, és ha meg mégse, akkor ki vagyunk akadva hogy már pedig ilyet hogy lehet... Hogyhogy nem minden úgy van ahogy mi elképzeltük? Hogyhogy nem lehet fogyni krumplival meg tejföllel? Milyen világ az ilyen???

Már pedig nem lehet. Ez van, ezt kell szeretni. Vagyis ezzel kéne tisztában lenni.
Ha sok zsírt és szénhidrátot eszel - hízol. Ha keveset - fogysz.
Ha sokat eszel - hízol. Ha keveset - fogysz.

Az olyan dolgokat messziről el kell kerülni diéta alatt, mint a tészta, krumpli, cukros akármi, zsíros akármi. Lisztből csak teljes kiőrlésű, vagy lassan felszívódó (pl. zabpehelyliszt). De az se legyen domináns. Domináns a hús (szárnyas) meg a zöldség. Kis gyümölcs, kis tejtermék. Néha rizs. Ha ezt nem tartod be, el van kúrva az egész.

Nem mondom, hogy én ezzel tisztában voltam az elején... A saját káromon tanultam én is meg. De kérdem én, mért írnak olyanok egy ilyen cikket, akik ezt nem tudják? Akik csak az újságban olvastak a fogyókúráról meg a tévében látták? Vagy akik próbálták, de nem sok sikerrel? Mért hazudunk mi nők, saját magunknak? Vagy ha én megszenvedtem, és lefogytam, a másikat jól átverem, hogy csak én nézzek ki jól?

Vagy ez így szokott működni ezeken a női portálokon és magazinokban? Csak én vagyok ilyen tájékozatlan, hogy nem olvasok ilyeneket és nem vagyok tisztában a hétköznapi felfogással, ami magába foglalja a semmiről való fecsegést és a celebek majmolását?

Ha igen, akkor bocsi a kiakadásért.. Én kérek elnézést :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://borsikarocks.blog.hu/api/trackback/id/tr234349986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása